OMG

Vaf är det för mening med livet, om allt bara är så jävla tråkigt, här sitter jag o gör ingenting. Det måste hända något annars flippar jag. Har verkligen tråkigt kan inte någon skriva något snällt till mig, Men NEJ varför skulle någon det fresten jag är juh tråkig, Hittar nästan aldrig på något.GAH. Va jobbigt hahaha här sitter bara jag o tjatar o tjatar. Om det ändå kunde vara som det var när jag va yngre, typ CA:12  hahaha då hittade man alltid på något roligt. typ nästan vad som helst, men nu så är det inte så. haha jag klandrar ingen förutom mig själv, det är juh bara jag som själv avgör vad jag ska göra. men man kan väl få lite hjälp på traven eller något sådant. kan inte någon skriva några tips om vad man kan göra en Trist hemmakväll som den här :D
 
image13


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vill också kunna engelska. Det är något man måste kunna.. "/

2007-09-12 @ 19:16:34
URL: http://qute.blogg.se
Postat av: Marina

Haha, det skulle jag också ha blivit om min pojkvän hade pratat engelska med mig (: Fast din kille kanske förstår vad du säger ^^
Men det kanske är ett bra sätt att lära sig. Kanske ska börja med det?
Men, jag tycker det är så pinsamt att prata engelska.

2007-09-12 @ 19:23:45
URL: http://qute.blogg.se
Postat av: Marina

Jaa, det kan jag ju göra. Så gör det inte heller något om det blir lite Svengelska heller :P

2007-09-12 @ 19:31:58
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0