*Idag*

♥Ja idag så har det väl inte hänt så mycket, Varit i skolan fick läxa som vanligt i Handel=). När jag kom hem så började jag laga lite mat men min pojkvän ville inte ha. jag är ju inte en sån bra kock Haha Men vem fan är det=)..
Fixat med Bloggen lite idag med. Fan börjar bli mitt liv nu, ändå så har jag precis börjat blogga. hehe Riktigt roligt faktiskt,, så vad ska man göra nu då. funderar på att dra ut en stund, men jag orkar inte:D är så seg just nu, kanske ska ta o duscha o fixa lite i rummet så killen blir glad.Hoppas jag iallafall =)
Funderar lite på vad jag ska göra i helgen, Vet inte riktigt vad jag vill göra. kanske bara ta det lungt framför tv med killen kanske glo på en film eller två. det är jag ju bra på :D. Hum kanske ska ta lite ego bilder:D hahaha finns ju inget annat o göra.♥


Ha en bra dag allihopa =)

Kommentarer
Postat av: louise

Hm, vad försökte du göra för mat då? :)

2007-09-13 @ 21:59:25
URL: http://cypaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0