Älskar skolan ;D

Idag har vi fått vårat bredband, så nu går allt mycket snabbre på datan, skit härligt, innan fick man sitta o vänta på att allt hade laddats klart, nu tar det inte ens 1 sek:P. hehe. Har ingen aning vad jag ska hitta på idag.
Finns inte så mycket att göra när det är fult väder ute.

*SKOLAN*
Jag saknar skolan skit mycket, ska börja Andra året nu, på Hvittfeldska gymnasium,
Ska bli jätte roligt att få komma tillbaka till skolan och alla vänner. Dett året ska jag
verkligen plugga ihjäl mig=), Så nu har ni mitt ord på det, jag brukar inte vara en sån som
älskar att sitta o plugga så fort man kommer hem från skolan,  men nu måste jag skärpa mig,
vill verkligen ta igen det som jag har förlorat, hela 8-9:an var jag nästan aldrig i skolan.
 men nu i gymnasiet så har jag verkligen skärpt till mig, älskar verkligen skolan nu,
kanske låter konstigt men det gör jag verkligen. Ser verkligen fram emot att börja skolan.
Nu den 23 Augusti =)


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0